Jaaroverzicht 2019

Beste Dames en Heren,
Beste relaties,

Bijna aan het eind van 2019 mogen we stellen dat het een bewogen jaar is geweest.

Met Estesol® FX™ PURE, het beproefde huidreinigingsmiddel in het nieuwe (schuim)formaat en de introductie van een compleet nieuwe schuimzeepserie voor de wasruimte, hebben we ons assortiment aanzienlijk uitgebreid.  Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van schuimtechnologie onderstrepen wij nogmaals onze claim als innovatieleider in de markt.

Met de verhuizing van onze productie van Krefeld, Duitsland, naar onze moderne hoofdvestiging in Denby, Engeland, hebben we dit jaar ook weer een belangrijke stap voorwaarts gemaakt. De omschakeling verliep niet altijd even soepel maar ik ben echter blij u vandaag te kunnen meedelen dat de productie weer met succes is opgestart en onze verwachtingen overtreft.

In november hebben we verder geïnvesteerd in onze toekomst met de introductie van SAP S4 als wereldwijd ERP-systeem. Dit verliep zonder grote complicaties en stelt ons in staat om uw orders en onze processen efficiënter te verwerken.  Om ook in de toekomst aan uw eisen te kunnen voldoen, hebben we dit jaar ook ons buitendienstteam verder uitgebreid en kunnen we zo een nog betere ondersteuning ter plaatse garanderen.

Ook in 2020 mag u van ons weer de nodige innovaties en nieuwe producten verwachten, wij houden u daar graag van op de hoogte.

Ik wens u samen met het hele SC Johnson Professional® team een hele prettige kerstperiode, alle geluk en gezondheid voor het komende jaar en een goede start in 2020!

Bart van Zanten
Sales Director Germany, Benelux, Austria & Switzerland